Masz jakieś pytania dotyczące pracy w Euvic?

Dzwoń do nas:

+48 32 279 49 42

Albo napisz na adres:

praca@euvic.pl

A może wolisz najpierw poszukać odpowiedzi samemu?

Najczęściej zadawane pytania

Wszystkie oferty praktyk i staży znajdziesz tutaj: https://praca.euvic.pl/oferty oraz na zewnętrznych portalach branżowych, zajmujących się publikowaniem ofert pracy.

Po przesłaniu do nas swojego CV otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o pomyślnym dostarczeniu aplikacji.

Po zaaplikowaniu do Euvic otrzymasz mailowe potwierdzenie, że CV do nas dotarło. Jeżeli Twój profil okaże się zgodny z naszymi wymaganiami, skontaktujemy się z Tobą telefonicznie i przeprowadzimy kilkunastominutowy wywiad na temat Twoich doświadczeń i oczekiwań.

Jeśli okaże się, że jesteś kandydatem, którego poszukujemy, umówimy Cię na kolejny etap rekrutacji – przeprowadzaną przez specjalistę weryfikację techniczną (w formie osobistego spotkania w biurze, rozmowy telefonicznej lub konferencji na Skype).

Po tym etapie otrzymasz od nas informację, czy weryfikacja przebiegła pomyślnie (wówczas rekruterzy przedstawią Cię w konkretnych projektach), czy niestety Twoja kandydatura została odrzucona, a proces zakończony.

Kandydatom, którzy pomyślnie przeszli wszystkie etapy i zostali zaakceptowani przez Kierownika Projektu złożymy ofertę współpracy.

Rozmowa rekrutacyjna ma na celu zweryfikować Twoje dotychczasowe doświadczenia oraz znajomość technologii i narzędzi, w obszarze których chcesz pracować – nie ma więc potrzeby specjalnego przygotowywania się do niej.

W przypadku rozmów telefonicznych lub prowadzonych za pośrednictwem Skype warto zadbać o przygotowanie wygodnego i spokojnego miejsca, w którym będziesz mógł przeprowadzić około godzinną rozmowę.

Na pozytywną decyzję o zatrudnieniu wpływ mają trzy elementy: pozytywny wynik rozmowy technicznej, akceptacja kandydatury przez Kierownika Projektu, w którego obrębie kandydat miałby podjąć współpracę oraz porozumienie na linii firma-kandydat w zakresie warunków współpracy (w szczególności rodzaju umowy oraz wysokości wynagrodzenia).

Od 2 godzin (tak, zdarzało się, że zaraz po zakończeniu rozmowy technicznej składaliśmy kandydatom ofertę współpracy) do 2 tygodni.

Oczywiście, zawsze zachęcamy do obserwowania naszych ofert i ponownego udziału w rekrutacjach. Prowadzimy równocześnie wiele projektów, a dynamika rynku sprawia, że na naszym horyzoncie regularnie pojawiają się kolejne zlecenia, a co za tym idzie – nowe szanse na współpracę.

Tak, zachęcamy studentów do współpracy i stawiania pierwszych kroków zawodowych właśnie u nas. Rekrutację na praktyki rozpoczynamy zazwyczaj na przełomie lutego i marca, natomiast same praktyki odbywają się w wakacje (lub wcześniej, w przypadku osób, które mogą pogodzić studia i praktyki). Wszystkich, którzy chcieliby u nas odbyć staż lub praktykę w terminie innym, niż wakacje również zachęcamy do aplikowania – jesteśmy naprawdę elastyczni. Więcej szczegółów na temat programu praktyk znajdziecie tutaj: https://praktyki.euvic.pl/

Jeżeli rozpoczniesz pracę w siedzibie głównej w Gliwicach, Twoim onboardingiem zajmie się osoba z Działu HR/Rekrutacji. Pomoże Ci ona załatwić wszelkie sprawy formalne, oprowadzi po budynku, opowie o panujących zwyczajach, obowiązkach i zasadach. Po takim krótkim wprowadzeniu zapoznasz się z zespołem, w którym będziesz docelowo pracować i przejdziesz do etapu technicznego wdrożenia do projektu.

Jeżeli rozpoczynasz pracę w jednym z naszych oddziałów, pierwszy dzień będzie wyglądał bardzo podobnie, jak w siedzibie w Gliwicach, z tą różnicą, że po biurze oprowadzi Cię wyznaczony, znajdujący się na miejscu pracownik.

Jeżeli zaś podejmujesz z nami współpracę zdalną – wszystkich potrzebnych informacji udzielimy Ci drogą mailową lub telefoniczną w pierwszym dniu Twojej pracy.

Niezależnie od miejsca wykonywania pracy, każda nowozatrudniona osoba otrzymuje od nas krótką „instrukcję obsługi” z najważniejszymi informacjami, przydatnymi zwłaszcza w pierwszych dniach pracy oraz dostęp do SharePoninta, w którym znajdują się wszystkie informacje dotyczące Euvic oraz zasad współpracy.

Cenimy sobie elastyczność, dlatego nie posiadamy sztywnych godzin pracy. Są one ustalane indywidualnie, na drodze porozumienia z zespołem i PM-em. Oczywiście zapewniamy też możliwość pracy zdalnej, natomiast jej warunki również należy omawiać bezpośrednio z Kierownikiem Projektu.

Wartość benefitów uzależniona jest od długości stażu pracy. Do wyboru są: opieka medyczna (Luxmed lub Medicover), karta sportowa (Multisport lub OK System), czy platforma kafeteryjna (umożliwiająca wymianę punktów na bilety do kina i wydarzenia kulturalne, zakup jedzenia przez portal pyszne.pl i wiele innych). Dodatkowo naszym pracownikom oferujemy także możliwość nieodpłatnego wynajęcia jachtu na Mazurach, skorzystania z apartamentu w Bułgarii (opłacając jedynie dojazd i wyżywienie), wypożyczenie firmowych kabrioletów w okresie letnim czy imprezy integracyjne.

Oczywiście, studenci pracują w zmniejszonym wymiarze czasu, tak, aby mogli jak najlepiej pogodzić rozwój zawodowy z zajęciami na uczelni.

Nie, w biurach Euvic nie obowiązuje dresscode. Chcemy, aby każdy czuł się tu swobodnie, dlatego dajemy naszym pracownikom pełną dowolność w zakresie ubioru. Wyjątek stanowią osoby na co dzień pracujące z klientami zewnętrznymi, które jednak kwestię swojego stroju regulują indywidualnie, w zależności od potrzeb.

Dołącz do najlepszych!

Masz do wyboru kilka ścieżek. Wskaż nam technologie, które do Ciebie pasują, a my dopasujemy Cię do odpowiedniego projektu!